|
Դեպի ներառական, որակյալ, թվային ԵՎ կանաչ ուղղվածությամբ բարձրագույն կրթության՝ KPI4HE ծրագրի մեկնարկը ԵրԵՎանում
Երևան, 30-31 հունվարի, 2024թ. Երևանի պետական համալսարանի (ԵՊՀ) գիտական խորհրդի դահլիճում տեղի ունեցավ «Հայաստանում ներառական, թվային և կանաչ ուղղվածությամբ բարձրագույն կրթության պատշաճ կառավարման և որակի համար գործունեության առանցքային ցուցանիշների ազգային շրջանակի (ԳԱՑԱՇ) ստեղծում» (KPI4HE) Էրազմուս+ ծրագրի մեկնարկային հանդիպումը՝ հագեցած օրակարգով և ներկայանալի մասնակիցներով: Եռամյա ծրագրի համակարգողը Երևանի պետական համալսարանն է, որին մասնակցում են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը, Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնը (ՈԱԱԿ), ՀՀ հինգ բուհեր, ՀՀ ԳԱԱ Ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտը, ինչպես նաև եվրոպական երեք բուհեր (Դրեզդենի տեխնիկական, Օլդենբուրգի (Գերմանիա) և Ջենովայի (Իտալիա) համալսարանները):
Միջոցառումը հաստատեց մասնակից հաստատությունների բարձրագույն կրթության համակարգի որակյալ կառավարման, համալսարանների ռազմավարական պլանավորման բարելավմանը, որակյալ ու ներառական, թվային և կանաչ ուղղվածությամբ բարձրագույն կրթության զարգացմանն ուղղված պատրաստակամությունը։
Նախագծի անդամ Ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտի (IIAP) աշխատակիցներն ակտիվորեն մասնակցեցին միջոցառմանը` համագործակցային մթնոլորտում ապահովելու ծրագրով նախանշված արդյունքները:
Ողջույնի խոսք Բացման խոսքով հանդես եկան ԵՊՀ ռեկտոր, դոկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանը, Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Վասիլիս Մարագոսը, ՀՀ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի փոխնախարար Արթուր Մարտիրոսյանը; և Էրազմուս+ ծրագրի Հայաստանի ազգային գրասենյակի համակարգող տիկին Լանա Կառլովան: Նրանց խոսքում կարևորվեց ծրագրի նշանակությունը Հայաստանում բարձրագույն կրթության բարեփոխման գործում:
Իր խոսքում բարձրագույն կրթության բարեփոխումներին աջակցելու հանձնառության մասին շեշտեց պարոն Վասիլիս Մարագոսը՝ նշելով. «Մենք ուրախ ենք ակտիվորեն նպաստել կրթական բարեփոխումներին։ Մարդկային կարողությունների զարգացումը մեզ համար առանցքային ոլորտ է, և մենք պատրաստ ենք էական աջակցություն ցուցաբերել այս նախաձեռնությանը»:
Տիկին Լանա Կառլովան կիսվեց ծրագրի սկզբնական նպատակները գերազանցող արդյունքների իր ակնկալիքներով՝ ընդգծելով գերազանցության հասնելու հավաքական հանձնառությունը: Այս հեռանկարային դիրքորոշումը համահունչ է ծրագրի հիմնական նպատակին՝ ստեղծելու հիմնական կատարողական ցուցիչների ազգային շրջանակ՝ խթանելու լավ կառավարումը, որակը, ներառականությունը և բարձրագույն կրթության թվային և կանաչ ուղղվածությունը ողջ Հայաստանում:
Հիմնական նիստերի մեկնարկից առաջ նախագծի անդամ հաստատությունների ներկայացուցիչները հակիրճ ներկայացրին իրենց հաստատությունները և նախագծում ընդգրկված աշխատակիցներին ու նրանց պարտականությունները:ՀՀ ԳԱԱ ԻԱՊԻ-ի գիտական քարտուղար և #KPI4HE նախագծի տեղական համակարգող դոկտոր Հասմիկ Սահակյանը ներկայացրեց Ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտի (IIAP) գործունեության հիմնական ուղղվածությունը և ծրագրին մասնակցող թիմին։
Ծրագրի նպատակները և աշխատանքային պլանի պատկերացումները KPI4HE ծրագրի համակարգող և ԵՊՀ ԵՊՀ միջազգային համագործակցության վարչության պետ Ալեքսանդր Մարգարովը ներկայացրեց ծրագրի նպատակները, գործունեության, արդյունքների և այլ մանրամասներ։
Աշխատանքային փաթեթները կենտրոնացած են այնպիսի ասպեկտների վրա, ինչպիսիք են՝ կարողությունների զարգացումը, ինստիտուցիոնալ հետազոտությունը, ռազմավարական պլանավորումը, որակի վերահսկումը և տարածումը: Եվրոպական գործընկեր հաստատությունների ներկայացուցիչները նույնպես ծանոթացրին իրենց համապատասխան աշխատանքային փաթեթների մանրամասները:
Աշխատաժովովի երկրորդ օրը սկսվեց ծրագրի ֆինանսական կառավարման կանոնները մասնակիցներին ներկայացրեց ԵՊՀ դրամաշնորհների համակարգման բաժնի վարիչ, դոկտոր Արսեն Ապրոյանը:
Բոլոր մասնակիցները բաժանվեցին աշխատանքային խմբերի ըստ գործունեության առանցքային ցուցանիշների և քննարկումներ անցկացրեցին, որի արդյունքներն ամփոփվեցին աշխատաժողովի ավարտին։ Միջոցառումն ավարտվեց Կառավարման խորհրդի կողմից ծրագրի կարևոր բաղադրիչների հաստատմամբ։
KPI4HE նախագիծը պատրաստվում է փոփոխություններ մտցնել Հայաստանի բարձրագույն կրթության մեջ՝ գերազանցության, կայունության և ներառականության հանձնառությամբ: Ծրագրի զարգացման ընթացքում ակնկալվում է, որ այն կսահմանի բարձրագույն կրթության լավ կառավարման, որակի և հեռանկարային մոտեցման նոր չափանիշներ:
|
|
|